Klachten & Garantie

Garantie

Onze handgemaakte producten worden met de grootste zorg en liefde gemaakt. Mocht een product kapot gaan of gebreken vertonen, mits goed gebruikt en volgens instructie, binnen een redelijke verwachte levensduur, dan kun je contact opnemen met Tina's Draadje & zo. Er zal dan gekeken worden naar een passende oplossing. Dit geldt ook voor de andere producten. Er zal dan contact worden opgenomen met de leverancier. Tina's Draadje & zo behoudt zich het recht voor artikelen eventueel te laten repareren, vervangen of (gedeeltelijk) te crediteren. 

 

Schade

Mocht een product beschadigd aankomen, neem dan binnen de termijn van 3 werkdagen na levering van de bestelling contact op met Tina's Draadje & zo. Na deze periode kan ik niet meer garanderen dat schade vergoedt wordt. Ik kan vragen om foto’s van de schade of om het artikel retour te sturen ter beoordeling. Hierna zal er natuurlijk gezocht worden naar een voor ons beiden goede oplossing. 

Garantieartikelen pas retour zenden nadat er contact is geweest met Tina's Draadje & zo. 

 

Ik heb een klacht

"Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@tinasdraadjeenzo.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."